A PETŐHÁZI SACI BT IRODABŐVÍTÉSE ÉS MODERNIZÁLÁSA

Projekt adatai:

A projekt egy nagyobb iroda került kialakításra, ehhez kapcsolódóan irodabútor is beszerzésre került. Továbbá csökkentve az iroda energia felhasználását 18 db napelem is felhelyezésre került. Illetve a marketing tevékenység is valósult meg, illetve feliratos pólók beszerzése.

 

 

A pályázat elvárásai:

Eszközbeszerzéssel kapcsolatos elvárások:

 A projekt ezen szakaszában a következő eszközök kerültek beszerzésre:

 

-          Iroda bútor beszerzés: 476.600 Ft

-          5 kW napelem felszerelése: 2.150.600 Ft

Az eszközök aktiválásra kerültek, a számviteli szabályok alapján évi 33%-os leírási kulccsal, így az eszközök 3 év alatt íródnak nullára, de a vállalkozás az eszközöket meg kívánja tartani a fenntartási idő végéig és mivel minőségi termékeket vásárolt így bízik benne, hogy még tovább. A jó szerverek élet tartama is 10 év körül alakul, A projekt része, hogy a 2 év normál garancia mellé, további plusz 3 év helyszíni garanciát vásárlok.

Esélyegyenlősség és környezetvédelmi szempontok érvényesítésével kapcsolatos elvárások:

Az irodában jelenleg 2 nő dolgozik. A könyvelés, mint szakma, jellemzően női szakma, bár van néhány férfi könyvelő is, de ők jellemzően az informatika terén erősebbek. A könyvelő irodába, szintén egy hölgyet, egy fiatal pályakezdőt szeretnénk felvenni, egyben támogatni a jövőbeni tanulmányait.
Varga Mihály pénzügyminiszer tervei szerint 2021-re a NAV teljesen papírmentes hivatallá kíván válni. Ehhez az új és innovatív megoldáshoz kíván felnőni informatikai szempontból a könyvelő irodám. Nem csak a bevétel, hanem a kiadási számlák is xml formátumban könyvelődnek. Automatikus, bér és tárgyi eszköz könyvelést valósítunk meg minden cég tekintetében. A bankkivonatokat szintén xml formátumban fogjuk könyvelni. Ehhez jó alapot ad a Takarékbank megalakulása, hiszen így informatikailag is egy jó működő bankkal tudunk dolgozni. Mind -e mellett automatikus cégkapu kezelést kívánunk alkalmazni, így a rengeteg nav közlés között egyetlen fontos információ sem maradhat figyelmen kívül.
 

Egyéb elvárások:

A vállalkozás konzultált a helyi Alpokalja-Fertő táj Vidékfejlesztési Egyesülettel és erről az igazolását meg is kapta.

Mérföldkövek tervezésével kapcsolatos elvárások

A projektet 2 mérföldkővel kívánja megvalósítani a vállalkozás, ebből jelenleg második mérföldkövet kívánja elszámolni.

A projekt szakmai megvalósítása során a közbeszerzési kötelezettségre vonatkozó elvárások

A vállalkozót közbeszerzési kötelezettség nem terheli.

A projekt szakmai megvalósításával kapcsolatos egyéb elvárások:

1. Önállóan támogatható tevékenységek:

1.1 Eszköz beszerzés: 

- Szerver gép: 982.750 Ft.

- Számítógép munkaállomás: 196.790 Ft

- APC szünetmentes: 179.790 Ft

- Szerver garancia kiterjesztés: 148.100 Ft

1.2 Bútor beszerzés

- Iroda bútor beszerzés: 476.600 Ft

1.3 Építmény felújítás:

-Meglévő iroda további 1 Irodai helyiséggel bővül. A tetőszint alatt Gipszkartonozás…. stb tevékenységekkel valósul meg.

2. Kötelezően megvalósítandó, önállóan nem támogatható tevékenységek:

2.1 Kötelező nyilvánosság biztosítása: - Projekttábla

2.2 Műszaki ellenőr alkalmazása:

2.3 Műszaki tervek és dokumentációk elkészítése

2.4 Marketing kiadások: könyvelő iroda logójával ellátott blúzok vásárlása

3. Választható önállóan nem támogatható tevékenységek:

3.1 Megújuló energia hasznosítását célzó fejlesztés:

-5 kW napelem felszerelése: 2.150.600 Ft

Süti beállítások

Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Beállítások" gombra kattintva olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat..